Когато искате да си смените телефонния пост от един адрес на дру, пригответе се за дълго чакане и проблеми. Ето какво разказва една препатила клиентка на сайта за оплаквания срещу Vivacom.
"Миналата година подадох едно месечно предизвестие за смяна на телефонния пост от един адрес на друг. Това стана на 22.11.2012г. След няколко дни ми се обадиха техниците, че няма проблем да стане преместването, но до ден днешен никои не е идвал на новия адрес. Миналата седмица им се обадих на посочения от Vivacom потребителски номер 123 и ми дадоха обещание, че днес (21:30) от 8:30 сутринта до 9:30 ще минат техниците да свържат телефона, който върви с интернет. В 9:30 сутринта им се обаждам пак на този прословут телефон и пак обещания, ако не дойдат до 12 пак да им звънна, за да вземат някакви мерки.Преди да станете клиент на Vivacom, прочетете и имайте предвид, че броят на недоволните клиенти продължава да расте.
Звъня в 12:30 и отново празни обещания. От цялата история от 17.12.2012г нямам интернет, а таксата си върви и т.н. В крайна сметка мисля да ида до някой офис да пусна и там жалба за прекратяване на договора.Дано и да стане иначе няма оправия с тия безкрупулни мошеници!"
Няма коментари:
Публикуване на коментар