сряда, 23 януари 2013 г.

Vivacom не преместват телефонни постове

Когато искате да си смените телефонния пост от един адрес на дру, пригответе се за дълго чакане и проблеми. Ето какво разказва една препатила клиентка на сайта за оплаквания срещу Vivacom.

"Миналата година подадох едно месечно предизвестие за смяна на телефонния пост от един адрес на друг. Това стана на 22.11.2012г. След няколко дни ми се обадиха техниците, че няма проблем да стане преместването, но до ден днешен никои не е идвал на новия адрес. Миналата седмица им се обадих на посочения от Vivacom потребителски номер 123 и ми дадоха обещание, че днес (21:30) от 8:30 сутринта до 9:30 ще минат техниците да свържат телефона, който върви с интернет. В 9:30 сутринта им се обаждам пак на този прословут телефон и пак обещания, ако не дойдат до 12 пак да им звънна, за да вземат някакви мерки.
Звъня в 12:30 и отново празни обещания. От цялата история от 17.12.2012г  нямам интернет, а таксата си върви и т.н. В крайна сметка мисля да ида до някой офис да пусна и там жалба за прекратяване на договора.Дано и да стане иначе няма оправия с тия безкрупулни мошеници!"
Преди да станете клиент на Vivacom, прочетете и имайте предвид, че броят на недоволните клиенти продължава да расте.

Няма коментари:

Публикуване на коментар