петък, 26 октомври 2012 г.

Виваком тормоз

Две са новините за Виваком тази седмица - първата, че ЕК се съгласява със сделката за българския телеком и втората за фрапантната печалба от 33 млн лева за деветмесечието, която операторът гордо обявява.
Предвид постоянните оплаквания на потребителите на Виваком, всичко това звучи по-скоро като ПР шарж, отколкото като реалност.
Според официалните твърдения, печалбата на Виваком се дължи на увеличаването на мобилните потребители с 400 000 за годината.  Както вече знаем, това са 400 000 нови подведени клиенти, а може и да открием сред тях и много с автоматично подновени и/или телефонно подписани договори. Няма да се учудим, ако това е така. Предходните седмици стана ясно, че компанията Виваком не се свени да използва нелоялни практики, за да задържи своите - напускащи ги! - клиенти като приема телефонни обаждания за подписи. Разбира се, комисията за Защита на потребителите се намеси и телекомът бе порицан.

Въпреки хвалбите си, че Виваком покрива с 3G 98,71% от населението и 92.08% от територията на страната, всички знаем какви точно са тези услуги -интернет под обещаната скорост, размазана телевизионна картина, надписани сметки, нередовен клиентски съпорт и още много други.
С тези цифри телекомът не трябва да се хвали, а да се запита ако всеки от тези нови 400 000 потребителя предеви претенции, дали ще устои на призовките от 400 000 адвокати.

Няма коментари:

Публикуване на коментар