неделя, 1 април 2012 г.

Виваком повреди

Клиенти на Виваком от столичен квартал имат постоянни проблеми със стационарните си телефони. 

Vivacom потребител, който предпочете да остане анонимен ни изпрати сигнал, че телефонът му редовно прекъсва, звънял е на 123, а от Виваком само го лъжат, че са изпратили техници, но вече трети месец разговорите му прекъсват от само себе си. Оказва се, че проблема не е локален, както са го обвинили неправомерно, а и други от блока се оплакват, като масовия случай е телефона да има сигнал, но нито да предава нито да приема. 

Редовно потребители с повреди в фиксираната или интернет мрежа се опитват да се свържат с виваком повреди, като чакат от 2 до 50 мин, за да се свържат. Дори при обаждания полунощ, записът лъжел хората, че линията е натоварена и карал клиентите да чакат над половин час, докато най-вероятно техникът пие кафе и си доглежда сериала в това време. В редките случаи, когато техник се отзовава навреме, клиентите получават заучен отговор от рода на „пробвахте ли да рестартирате рутера“, „пробвахте ли да смените DNS адресите“, „пробвахте ли да на друг компютър“ и т.н. След потвърждение от клиента, техникът казва, че ще прати хора да погледнат, като се оказва, че в много случаи тези техници никога не пристигат на адрес. 

Неволята на клиентите, които за пръв път имат проблеми продължата, тъй като от Виваком постоянно си менят телефона за повреди, а на сайтът или го няма или е скрит през девет планини в десета. 
Още с набирането на телефона чувате „вашето обаждане е важно за нас, моля изчакайте“, „този разговор може да се записва...“ и т.н. и вече знаете, че предстои предизвикателство за вашето търпение. Клиенти се оплакват, че обикновено след първото тридесет-минутно чакане, вдига женски глас на служителката, която е преди техническата поддръжка и отговаря за по често срещаните проблеми. Ако не може да ви помогне ви свързва с техническа поддръжка, но разбира се трябва да изчакате още тридесет или четирдесет минути преди да ви дигнат отново и да ви залеят с излишна информация. 
Тъй като все още много хора разчитат на фиксираните си мрежи и не могат просто да се откажат от тях и да ползват само мобилните си телефони, са длъжни да се борят с тези виваком повреди всеки ден. От двадесет и четири часа в денонощието вече заделяме по два или три за разговори с техници от Виваком.Тъй като стационарната им мрежа обаче не работи те трябва да се свържат с Виваком от друга мрежа, което означава, че това са два или три часа междумрежов трафик, който се таксува по най-високите тарифи. Не става ясно дали това не е и една от бизнес стратегиите на Vivacom. Обществена тайна е, че компанията има много сериозни финансови и инфраструктурни проблеми. Собствениците и постоянно се сменят, а в момента отново си търси нов собственик. Нищо чудно. Време е някоя европейска компания за придобие Виваком и да оттърве клиентите и от неблагодарното отношение към тях. Изводът е, че ако цените психическото си здраве, може би е време да помислите дали искате да останете с Виваком. 

Няма коментари:

Публикуване на коментар