неделя, 1 април 2012 г.

Vivacom се гаври отново


Vivacom се гаври с клиенти трети месец
В дълга и безкрайно мъчителна сага е въвлечена пловдивчанката Илияна М.
В продължение на повече от три месеца 37-годишната жена чака Vivacom операторът да благоволи да прехвърли от стар на нов адрес два стационарни телефона и интернет.
Местонахождението е кв. Кичук Париж.
Историята започва, когато Илиана подава заявление за преместване на 1 декември 2010 година.
От офиса на компанията я уверяват, че в рамките на пет рааботни дни ще бъде извършено преместването на новия адрес.
Впоследствие се оказва, че тези пет дни касаят проверка за техническа възможност.
Дни наред техниците не намират адреса.
На питане какво става, Илиана получава обяснение, че е подала некоректен адрес.
Това не е вярно, как откриха адреса втория път, казва жената.
След дълго издирване все пак отиват на адрес и установяват, че има техническа възможност заявката да се изпълни.
На 23 декември 2010 трябва да отидат на място, за да включат телефоните и интернета.
Техникът обаче казва - Нито телефон, нито интернет ще имате по съществуващия кабел, аз не мога да го направя.
Съветът на "майстора" е за собствена сметка жената да си изгради ново трасе.
Илиана изгражда трасе за собствена сметка от разпределителната кутия на Vivacom до помещението с компютъра и телефона.
Закупен е кабел на стойност над 100 лева.
Когато кабелът е прекаран, жената звъни на техника, за да отиде за свързване.
Тогава е прекарана самата Илиана за пореден път.
Техникът съобщава, че заявката е вече отпаднала и трябва да се подаде нова във Vivacom център.
Оттам определят дата и отново никой от служителите на компанията не се появява.
Междувременно потърпевшата звъни многократно на центъра за услуги 123, оттам операторът обещава да реагира, да провери случая и да върне обаждането.
Резултат няма.
Въпреки настояването ми, аз дори нямам право да зная с кого разгорарям, когато звъня в центъра им, казва Илияна.
Такава била политиката на Vivacom, възмутена е пловдивчанката.
В последствие - на 7 февруари 2011 техници посетили адреса.
Резултатът отново е плачевен.
Пак има проблем, който би трябвало да се разреши утре.
За цялото тримесечие Илиана дължи такси на Vivacom за двата телефона и интернета, въпреки, че на практика не ги ползва.
Жената е подала жалба в компанията.
Най-вероятно Комисията за защита на потребителя също ще бъде сезирана.

Няма коментари:

Публикуване на коментар